»Smo v 21. stoletju, socialna omrežja igrajo veliko vlogo. Imeli smo močno kampanjo na socialnih omrežjih in na terenu. S tem sem v Slovenijo prinesla ameriški slog kampanje. Mislim, da vse to skupaj nakazuje na to, da v Slovenijo prihaja neki optimizem. Želim si aktivirati predvsem mlade in jim pokazati, da tudi mladi spadamo v politiko.«
»Kar me pa skrbi, je to, da stvari, kot so prekarnost, drage nepremičnine, izgorelost mladih, slabšajo to stanje in da se lahko kaj kmalu zgodi, da bodo priložnosti in predvsem slabša socialna varnost privedle vedno več mladih do selitve drugam.«
»Meni v zadnjih letih velikokrat očitajo neko izjavo, iztrgano iz konteksta, ko sem rekel, da samostojna Slovenija ni bila moja intimna odločitev.«
»Ne moremo zanikati, da so del nasilnih protestov tudi mladi, ki bi jih lahko oklicali za huligane, vendar se je večina mladih barikadam pridružila zaradi nasprotovanja zakonodaji, ki jo je sprejel Pariz.«
»Ni več skrivnost, da bo kampanja trajala od 19. 3. do 6. 6. Vsi skupaj ocenjujemo, da je to prepozen rok za oddajanje subvencijskih vlog, da bi morala kampanja potekati v tem, zimskem ali zgodnjepomladanskem času.«
»Gre za glavni in najpomembnejši temelj nove stanovanjske politike, s katero postavljamo javno gradnjo v ospredje vladnih, socialnih in razvojnih politik.«
»Odpovedale so tiste vlade, ki podpirajo to morijo in Slovenije med njimi ni.«
»Gre za to, da so mladi še vedno dekoracija. Obstaja jasna lestvica participacije mladih v politiki.«
»A ni nenavadno, da prav Pahor druge politične akterje poziva k čim več vsebine v kampanji, ob tem, da sam ne slovi po vsebini, saj se nenehno izogiba jasnim opredelitvam?«
»V povezavi s tem bi lahko le špekulirali.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju